00:00
00:00
View Profile Kashi

45 art Reviews with Responses

All 112 Reviews

i founded the problemzzz

the right arm, it looks screwed up because you didnt add the shading th torso was creating, making a rlly weird kinda view
not bad though

nalem responds:

Oh yeah. You're right.

its pretty good

but the picture in the back is 2-d :S
btw its senbon Sakura
nice swords

Nanakisan responds:

lol the original concept of the image was that it was a 3D rendition of the Bankai. there is more 3D then there is 2-D. the floor as a matter of fact is actually a part of the original render. i just edited out the borders and the background then added the stars then added the Byakuya figure with reflection to give it more flare.

i know y u got 85

the flames are bad.
otherwards, really nice!

ScorpianX0 responds:

Yeah, But The Project was acutally very late, and I whipped this up with in 4 hours.

Thanks

well

the face is fantastic but the rest of him.. eh its nothing special.
But the FACE!!! its really good it does look like twilight princess link (i would know i beat it last night for the hundreth time :P)

MAZEGREEN responds:

lol i love link fans ^-^ I cant wait for the new one :3

true

does look a lot like light, but more badass? impossible. :P
still its really good 5/5 9/10
the only part off i think is the ear, its kinda sticking out of his head like an elf :3

TheFishyOne responds:

Yeah, mistake. xD

lol

i remember when i was little and i was a HUGE fan of digimon :P
i always thought she was cool =]

Afterhumanity responds:

Heh, I enjoyed Renamon a bit too, but meh the Digimon series grew old quick when I grew out of that sort of thing.

i love it

it has really good detail, though i agree its weird the girl is in her underwear...
the style is.. different :P good though, just dont go any... farther
(i dont roll that way!)

megawolf77 responds:

Ahahahaha! Got it. ;3

Thanks, too! *hugs*

its really really good

i like it, but i think u could add a bit more shadow to the halo, otherward its perfect!

Magnum13 responds:

yeah, i kinda messed up on that, but thanks

wow

i love the hair ur amazing good job!!!

VashKun responds:

Thank you kindly! :D

well

overall the drawing sucked
inproportionate size to both
"squirtle's" legs are facing the other way
.......... wow............

OctopusPriem responds:

Your name is kakashi1930 and you have an anime character as a user pic, i rest my case.

Ohai thar. I art. Sometimes I take requests. owo

Elyse @Kashi

23, Female

Artist

USA

Joined on 1/15/07

Level:
9
Exp Points:
750 / 900
Exp Rank:
65,626
Vote Power:
5.10 votes
Rank:
Scout
Global Rank:
43,163
Blams:
21
Saves:
184
B/P Bonus:
4%
Whistle:
Bronze
Trophies:
5
Medals:
398